Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Asfaltová souvrství s využitím sklovláknitých kompozitních materiálů
Sadil, Dominik ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá používáním výztužných kompozitních materiálů do souvrství asfaltových vozovek. Tyto geosyntetické materiály jsou v konstrukcích pozemních komunikací používány především za účelem omezení šíření trhlin a prodloužení životnosti konstrukce. V rámci této práce byla vyrobena zkušební tělesa skládající se z několika typů asfaltových souvrství. Tyto vzorky byly podrobeny laboratornímu testování, kdy byly výsledky různých souvrství mezi sebou porovnávány. Diplomová práce se v rámci tohoto testování zabývá především zkouškou spojení asfaltových vrstev s cílem zjistit, jaké faktory nejvíce ovlivňují výsledky zkoušky. Další součástí práce je 4bodová zatěžovací zkouška ohybem, při které byla pro sledování chování asfaltového souvrství v průběhu času využita inovativní technologie v podobě DIC kamery.
Vliv složení na pevnost adheze mezi částicovými a vláknovými kompozity.
Trautmann, Radoslav ; Klement, Josef (oponent) ; Roubalíková, Lenka (oponent) ; Jančář, Josef (vedoucí práce)
This PhD thesis dealt with the influence of adhesion between fiber (FRC) and particulate (PFC) composite and the composition of both components on the mechanical properties and type of fracture of bi-material composite specimens under static loading. The influence of method of preparing a bi-material composite bodies on the strength of adhesion between the composite components was also investigated. To evaluate the mechanical properties of bi-material PFC / FRC specimens were used as 3 and 4 point bending test at room temperature and relative humidity of 70%. Modified pull-out test was used to measure the shear strength of adhesion between fiber and particulate composite. These results were correlated with the results of structural and fractographic analysis (TGA, SEM). Experimental data were analyzed using existing micromechanical models and found a relationship between stiffness of model bi-material bodies, composition and geometry of the arrangement of their components and adhesion strength between these components. Based on these results, the optimal method of layering and preparation of PFC/FRC bi-material bodies was proposed. The proposed procedures were used for the preparation and pre-clinical tests of frameworks of dental bridges.
Asfaltová souvrství s využitím sklovláknitých kompozitních materiálů
Sadil, Dominik ; Hýzl, Petr (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá používáním výztužných kompozitních materiálů do souvrství asfaltových vozovek. Tyto geosyntetické materiály jsou v konstrukcích pozemních komunikací používány především za účelem omezení šíření trhlin a prodloužení životnosti konstrukce. V rámci této práce byla vyrobena zkušební tělesa skládající se z několika typů asfaltových souvrství. Tyto vzorky byly podrobeny laboratornímu testování, kdy byly výsledky různých souvrství mezi sebou porovnávány. Diplomová práce se v rámci tohoto testování zabývá především zkouškou spojení asfaltových vrstev s cílem zjistit, jaké faktory nejvíce ovlivňují výsledky zkoušky. Další součástí práce je 4bodová zatěžovací zkouška ohybem, při které byla pro sledování chování asfaltového souvrství v průběhu času využita inovativní technologie v podobě DIC kamery.
Vliv složení na pevnost adheze mezi částicovými a vláknovými kompozity.
Trautmann, Radoslav ; Klement, Josef (oponent) ; Roubalíková, Lenka (oponent) ; Jančář, Josef (vedoucí práce)
This PhD thesis dealt with the influence of adhesion between fiber (FRC) and particulate (PFC) composite and the composition of both components on the mechanical properties and type of fracture of bi-material composite specimens under static loading. The influence of method of preparing a bi-material composite bodies on the strength of adhesion between the composite components was also investigated. To evaluate the mechanical properties of bi-material PFC / FRC specimens were used as 3 and 4 point bending test at room temperature and relative humidity of 70%. Modified pull-out test was used to measure the shear strength of adhesion between fiber and particulate composite. These results were correlated with the results of structural and fractographic analysis (TGA, SEM). Experimental data were analyzed using existing micromechanical models and found a relationship between stiffness of model bi-material bodies, composition and geometry of the arrangement of their components and adhesion strength between these components. Based on these results, the optimal method of layering and preparation of PFC/FRC bi-material bodies was proposed. The proposed procedures were used for the preparation and pre-clinical tests of frameworks of dental bridges.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.